II PREMIO PROFESOR MANUEL BAO IGLESIAS

Con obxecto de apoiar a excelencia en investigación e de establecer lazos entre os estudantes de Grao en Química e o Colexio Oficial de Químicos de Galicia, establécense as seguintes bases do Premio  Prof. MANUEL  BAO IGLESIAS á excelencia en investigación novel entre os universitarios que opten ao Grao de Química.

Tamén é obxecto deste premio render Homenaxe á memoria do Profesor Dr. Manuel  Bao Iglesias insigne Químico e Colexiado do Colexio Oficial de Químicos de Galicia.

   DOTACIÓN DO PREMIO

Establécese un premio para aqueles estudantes de Grao en Química, Enxeñería Química cunha dotación de 500 € para o seu traballo de Grao. Leste monto distribuirase da seguinte forma:

   Inscrición no  Encontro  Galego Portugués de Química que se celebra o ano que se outorga o premio.

   Estancia no Congreso (Hotel, manutención e traslado.)


Poden consultar aquí toda a información para optar ao Premio.

PREMIO A  EXCELENCIA QUÍMICA EMPRESARIAL DE GALICIA 2019

Este premio ha sido creado por el Colegio Oficial de Químicos de Galicia para reconocer la labor de las empresas, que, asentadas en la Comunidad Autónoma de Galicia, desarrollan el fomento e impulso del sector Químico y generan riqueza a través de la Química.

En el año 2019 el Premio ha sido para la planta de CEAMSA en Porriño.

Este galardón quiere también reconocer el compromiso de CEAMSA con la investigación y su aportación a la industria química que se hace en Galicia y que desde Galicia se exporta a todo el mundo.

Samples_edited.jpg
Sentidiñoa.JPG

Horario

De luns a venres

10:00 a 14:00 h.

Atención con cita previa.